En önskan om förändring

Hej på er! 
 
Jag har snart varit sjukskriven ett år, ETT HELT ÅR! Kan ni förstå? 
Det är så otroligt lång tid och ändå har det gått så snabbt... 
 
Jag kämpar varje dag för att må bättre och något som jag då ofta funderar på är vad jag kan/skulle vilja förändra för att jag ska kunna må bättre. 
 
För det handlar mycket om förändring för mig. 
Dels för att jag har förändrats mycket som person under den här tiden men också för att jag aldrig vill hamna där jag en gång var. 
Då kan man ibland behöva göra ganska stora saker som verkligen gör skillnad för att ge sig själv en knuff i rätt riktning. 
 
Det är inte alltid så lätt. 
Ofta är viljan större än vad orken är och många saker spelar in för att man ska kunna genomföra vissa saker. 
 
Att köpa Gaefur till exempel var en enorm förändring, det bästa beslut jag tagit! :) 
Men utan Robin hade det aldrig varit möjligt så jag är enormt tacksam varje dag. 
 
Idag gjorde jag något som också kommer innebära en stor förändring framöver men jag kommer vara så där elak nu och inte berätta vad det är ännu ;)
Jag behöver smälta och bearbeta det lite själv först men sen ska ni få följa med på den resan också. 
 
Detta har tagit enormt mycket energi också, alla typer av beslut tar mycket på mig så inatt ska jag försöka sova ordentligt och imorgon ska jag mysa massor med hundarna och Gaefur :) 
Och Robin så klart ;) 
 
All kärlek <3 
 
 
<3
 

Kommentera här: