Oturshunden Rufus <3

Hej på er!
 
Jag lovade att jag skulle skriva lite mer om vad som händer med Rufus. 
Anledningen till att han mår dåligt har ingenting med hans ben att göra vilket känns väldigt skönt. 
 
Sen kastreringen så har Rufus börjat kissa på sig i tid och otid och man märker att han skäms :( 
Det har inte känts normalt så förra veckan var vi hos veterinären och lämnade urinprov. 
 
I måndags fick jag svaret och han tydligen har rikligt med kristaller i urinen som kan leda till urinsten vad jag förstår, jag vet inte så mycket mer utan att de måste ta reda på vilka typ av kristaller det är. 
 
Så imorgon ska han få göra ultraljud samt att de ska göra en odling på hans urin som de tar direkt från buken. 
Sen så ska han röntgas om ca 2 veckor så det blir en ordentlig utredning. 
 
Jag vet inte mer än så just nu men det är väldigt jobbigt när allt har gått så otroligt bra med rehabiliteringen och han är pigg och glad för övrigt. 
Stackars lilla Rufus som aldrig få må riktigt bra :( 
 
Så håll tummarna, jag lovar att uppdatera er <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: