Världens bästa hästfrisör!

Hej på er! 
 
Gaefur sätter vinterpäls för fullt så snart måste jag klippa honom för TREDJE gången på 2 månader, helt galet! 
Han blir så svettig och känns lite trött i kroppen så jag vill verkligen klippa. 
 
Till hjälp så har jag världens bästa Hanna som hjälper mig :) 
Jag kan så klart klippa själv men det blir bättre när Hanna gör det samt att vi behöver vara två. 
 
Jag kan verkligen tipsa er som vill ha klipphjälp, Hanna åker ut och klipper mot betalning i södra Stockholm och hon är otroligt duktig samt att hon har bra hand med alla typer av hästar. 
Hör av er till mig om ni är intresserade :) 
 
När vi klippte sist för drygt 3 veckor sen så passade vi på att ta lite bilder som ni självklart ska få se! 
 
Före: 
 
 
Så här såg han ut när jag hämtade honom! 
Jag kan knappt förstå hur fin päls han hade här :) 
 
 
Här är han klippt en gång men ska precis klippas igen, man ser att pälsen fortfarande har samma fina glans som den hade innan :) 
 
Efter: 
 
 
Den här gången blev färgskillnaden mycket större då han blev mer grå samt att hans härliga "trivselfläckar" kom fram :) 
Det passar honom bra tycker jag <3 
 
 

Kommentera här: