Dagens outfit!

Hej på er! 
 
Min favoritårstid när det gäller kläder är absolut hösten! :) 
Då kan jag bära svart hur mycket jag vill (det gör jag visserligen ändå) och man kan ha på sig stövlar och halsdukar igen, så mysigt <3 
 
Så lite som jag har använt mina sommarklänningar i år har jag nog aldrig gjort tyvärr, jag kände aldrig att kvällarna var tillräckligt varma och det var oftast då jag ville klä upp mig. 
Nåja, nu ligger alla långklänningar fint nerpackade i en låda och alla svarta klänningar har fått flytta tillbaka in i garderoben :) 
 
Eftersom mina hundar och Gaefur kommer först så är nya kläder till mig inte prio så jag får skutta runt i de jag redan har, man kan inte köpa allt man vill ha helt enkelt. 
Självklart är det tråkigt när man gillar kläder men min strategi är att inte titta alls i varken butiker eller på olika sidor på nätet för att inte bli distraherad eller lockad ;) 
 
Här kommer då en av mina "gamla outfits!" 
 
 
Klänningen är från HM och boleron är från VeroModa 
 
1 Isabell Hedberg:

skriven

Jättefint ju! Halsbandet blev verkligen pricken över i:et :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :) <3
Martina Lindell

Kommentera här: