En fråga till er! :)

Jag har åkt på världens dunderförkylning så därför har jag inte haft så mycket att skriva om här de senaste dagarna... 
 
Min vardag består just nu av hosta, snor, näsdukar och nässpray ;) 
Inte så intressant att skriva om och inte heller att läsa om. 
 
Det tråkigaste nu är att jag inte kan rida, jag vill så himla gärna! 
Självklart har jag tagit hand om Gaefur i alla fall men med hjälp av Robin samt några snälla personer i stallet så att jag har kunnat vila. 
Tyvärr kan jag inte rida alls just nu vilket är mest frustrerande men jag hoppas på ett litet mirakel inför imorgon så att jag orkar ta mig upp i sadeln igen, just nu orkar jag knappt hämta Gaefur i hagen utan att bli helt slut... 
 
Nu till något annat, en fråga till er! :) 
Hur mycket vill ni läsa om hästar och min resa tillsammans med Gaefur här på bloggen? 
För att vara helt ärlig så vet jag inte hur många av er som läser som är intresserade av hästar så därför får ni nu chansen att berätta ;) 
 
Jag vill gärna skriva om det men det är roligare att dela det med er om jag vet vad ni helst vill läsa om. 
Så berätta gärna, vad är ni mest nyfikna på? 
Vad är roligast att läsa om? 
 
Jag skulle bli jätteglad om ni ville ta er tid att svara :) 
 
Kram på er! 
 
 
<3 
 
 
 
1 sara:

skriven

jag vill gärna läsa om hästar !

2 sara:

skriven

jag vill gärna läsa om hästar !

Svar: Vad roligt! Då ska du få det :)
Martina Lindell

3 Agnetha :

skriven

Läser mer än gärna om din resa med häst

4 Agnetha :

skriven

Läser mer än gärna om din resa med häst. 😁😁🐎🐎🐎

Svar: Då ska du självklart få det :)
Martina Lindell

Kommentera här: