När kroppen sviker...

Min kropp är i riktigt dåligt skick nu :( 
 
Jag har bara haft Gaefur i knappt 2 veckor så självklart är det en enorm omställning för kroppen så det kommer ta tid innan jag förhoppningsvis blir lite starkare. 
 
Mitt största problem just nu är den där förbaskade höften! :( 
Jag har inte ont alls när jag rider utan jag tror att det är själva uppsittningen som är problemet så därför ska Robin bygga en specialpall till mig så att jag bara kan lägga över benet. 
 
Det är så himla tråkigt när man vill SÅ MYCKET! 
Jag längtar till stallet varje dag och jag vill rida hela tiden och så får jag så här fruktansvärt ont efter :( 
 
Nu är det så illa så att kryckorna kommer åka fram snart för att jag ska kunna gå öht... 
 
Hoppas på att få tid hos naprapaten snart för att få hjälp, det är hög tid nu. 
 
Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att kroppen sviker mig så här när det finns så mycket jag vill göra, det är otroligt knäckande varje gång och det krävs en enorm viljestyrka att resa sig och kämpa på när man har så ont så att man knappt kan gå. 
 
Men att köpa Gaefur är det absolut bästa beslutet jag har tagit så jag kommer ALDRIG att ge upp! 
 
 
Heppinn och jag <3 
 

Kommentera här: