Tung dag...

Idag är en sån där dag när det känns extra tungt. 
Jag har såna dagar lite då och då. 
 
Jag har knappt sovit alls inatt på grund av hemsk migrän så vid 06.30 gick jag upp och proppade i mig massa tabletter för att kunna somna om ett par timmar till. 
 
När jag blir så här sänkt så är det extremt svårt att fokusera på det positiva i livet. 
Jag vet att det finns där och det är en enorm trygghet men jag känner mig samtidigt så hjälplös och vilsen i mitt eget mående och det kan ingenting ändra på just nu. 
 
Jag hamnar i en egen bubbla där jag går in i migsjälv och stänger av för att orka med. 
Jag blir ju också extremt utmattad psykiskt när jag har mer ont än vanligt så då försöker jag bara hålla mig flytande och endast göra det som är absolut nödvändigt. 
 
Dessa dagar så är det många mörka tankar och de som tar över mest är tankarna kring framtiden. 
Hur kommer jag må? Vad kommer jag orka med? Hur kommer mitt liv se ut? 
 
Det finns inga svar på de frågorna just nu.
 
Ikväll ska jag ta mig ut till Gaefur och bara mysa, han har vilodag idag vilket jag verkligen behöver så det ska bli skönt att bara få vara. 
Rykta, mysa och kramas <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: