Alla mina ljusfat i torpet!

God kväll på er! 
 
Vilket underbart väder vi har haft idag! :) 
Hoppas att ni har fått njuta massor av solen var ni än befinner er <3 
 
Jag har ju självklart en massa ljusfat som jag inte har hunnit visa er sen vi flyttade hit, dock så gjorde jag om dem igår och tog nya bilder (så typiskt mig) men ni ska få se de gamla bilderna först ;) 
 
Jag har inte köpt massa nya saker men däremot så har jag gjort om lite mot hur jag hade det i radhuset. 
 
 
Ljusfatet är från In och Finn, lyktorna är från Majas Cottage samt Eurostore
De små detaljerna är från Blomstrande Ting samt Hemmets hjärta 
 
 
Ljusfatet är ett litet bord från Mio, lyktorna är från Majas Cottage samt Dollarstore 
Ugglan är från Eurostore 
 
 
Ljusfatet är från Dollarstore, lyktorna är från Majas Cottage
De guldiga detaljerna är från Blomstrande Ting 
 
 
Ljusfatet är från Fullerö Handel, lyktan är från Majas Cottage 
Ugglan är från Eurostore 
 
 
Ljusfatet och räven är från In och Finn
Lyktan är från Majas Cottage och ugglan är från Eurostore
Grodan är från Möbler och Ting i Grillby 
 
 
Ljusfatet, elefanten samt de större lyktorna är från Majas Cottage 
Fjärilarna är från Blomsterlandet 
 
 
Ljusfatet är från Happy Life, ljusstaken är från Majas Cottage 
 
 
Ljusfatet och lyktorna är från Majas Cottage
Silverlyktan är från Fullerö handel och ugglan är från Chilli 
De små detaljerna är från Blomstrande Ting 
 
Sov gott <3 
 

Kommentera här: