Dagens outfit!

Hej på er! 
 
Herregud vad jag är slut! :( 
Jag är så trött så jag vet inte vad och jag får som värmesvallningar när min kropp blir så här utmattad, det känns som att man får febertoppar fast man inte är sjuk, influensasymptom kan man säga. 
 
Så får jag relativt ofta, när jag överanstränger mig och kroppen säger ifrån. 
Det kan bli så oavsett om jag är trött psykiskt eller fysiskt men oftast är det ju en kombination. 
 
Det blev lite mycket den här helgen har jag insett så morgondagens planer blev ändrade i sista sekund. 
Planen var att åka på premiären av allsvenskan för AIK för att sen äta middag hos mamma och pappa men nu blir det så att vi åker hem efter fotbollen, jag orkar helt enkelt inte :( 
 
Aja det gäller ju att acceptera att det blir så här ibland men man blir ändå väldigt besviken så klart <3 
 
Här får ni se långfredagens outfit. 
Sov gott <3 
 
 
Klänningen är från HM och jackan är från VILA 
 

Kommentera här: