En underbar vårdag med Gaefur!

God kväll på er! 
 
Vi har haft fina vänner här på middag så det blev en riktigt bra kväll, mys!! <3 
 
Igår så spenderade jag kvällen i stallet tillsammans med Gaefur och en ny vän i stallet och hennes ponny :) 
Vi var ute på en jättemysig tur och vädret var helt magiskt <3 
 
Dessa vårdagar slå verkligen det mesta, när värmen börjar komma men när insekterna inte riktigt har vaknat till liv ännu och förpestar allting... 
Det påminner mig om att jag måste fixa fästingmedel till Gaefur och hundarna så det får bli nästa veckas projekt! 
 
De senaste dagarna så har Gaefur varit mer som sitt "gamla jag" igen och vi har haft väldigt mysiga turer :) 
Jag hoppas verkligen att vi är på väg åt rätt håll nu och att vi slipper fler bakslag nu ett tag framöver. 
 
Egentligen så har det ju inte hänt så allvarliga saker men det är småsaker hela tiden som har krånglat till det och framförallt påverkat mitt självförtroende. 
Jag vill bara ha roligt med min bästa vän :) 
 
Imorgon ska vi ut och rida igen, ser verkligen fram emot det! 
Hoppas ni får en underbar helg i solen :) 
 
All kärlek <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: