Äntligen målat färdigt! :)

Först av allt: TACK för all kärlek efter mitt inlägg igår <3 
Ni är fina ni! Verkligen! 
 
Från det ena till det andra, nu har jag äntligen målat klart! 
Igår blev jag helt klar med mitt sista projekt så nu ska ni få se vad jag har pysslat med :) 
 
Detta har varit en enorm utmaning för mig, framförallt fysiskt när jag har så ont i kroppen. 
Det har blivit många pauser så därför har det tagit lite tid och så har jag fixat med pallar och kuddar för att jag inte kan stå i samma position för länge. 
 
Men jag klarade det och jag är så stolt över mig själv! 
Det känns extra fint att få flytta in med möbler som jag har gjort om alldeles själv :) 
 
Tänka sig att JAG har målat! 
Det kunde jag aldrig tro ;) 
 
Här kommer bilderna: 
 
Förebild på bokhyllan så var mitt tuffaste projekt: 
 
 
Efterbilder: 
 
 
Här fick jag hjälp av mamma med första strykningen. 
Den andra gjorde jag själv :) 
 
Förebilder på spegeln i hallen: 
 
 
Efter: 
 
 
Förstår inte varför jag inte har gjort detta tidigare :) 
Vad tycker ni? <3 
 
 

Kommentera här: