Välkommen till flyttkaoset!

God kväll på er! 

Idag har vi packat och rensat HELA dagen så vi är båda helt slut! 
Man blir så galet trött av att stå upp hela dagen och fixa och greja :) 
 
Övervåningen är total kaos, vi har fått tömma gästrummet helt för jag har bestämt mig för att måla om mitt vitrinskåp hehe så vi får se hur det går ;) 
 
Imorgon är det 2 veckor tills vi får nycklarna till torpet, så galet och fantastiskt! 
Sen att jag kommer vara helt slut i veckor framöver spelar mindre roll just nu, det ska bli så skönt att äntligen få komma ut till landet, till lugnet och tystnaden <3 
 
Som tur är så har jag världens bästa medryttare som tar hand om Gaefur lite oftare nu när vi har så galet mycket att göra vilket så klart är guld värt. 
Önskar att hon kunde följa med till Enköping <3 
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan med popcorn och godis, vi hörs mer imorgon! 
All kärlek <3 
 
 
Vårt vardagsrum just nu :) 
 

Kommentera här: