FÖRLÅT!

Jag skäms för mitt urdåliga bloggande de senaste dagarna! :( 
 
Det är så galet mycket på helgerna nu inför flytten, tänk att vi flyttar om 4 veckor! 
Tyvärr så har jag inte riktigt energi till allt jag behöver/vill göra så då blir bloggen lidande... 
 
Vi hade för övrigt en väldigt mysig helg :) 
Jag spenderade mycket tid i stallet och njöt av det fina vädret tillsammans med mina vänner och Gaefur <3 
 
Idag har jag tagit mig tid till att umgås med en fin vän som åker till Thailand i 2 månader vilket var väldigt mysigt. 
Jag får hjälp med Gaefur på måndagar så det är en perfekt dag för mig att göra sånt som jag annars kanske inte orkar med. 
 
Vi har tagit en del bilder med Gaefur i helgen och de ska ni också få se snart :) 
 
 
Bjuder på en bild som är tagen för ett år sen när Rufus var en bebis <3 
 

Kommentera här: