Första inlägget 2018!

Hej på er! 
 
Hoppas ni mår bra och att ni hade en bra kväll igår :) 
 
Detta är årets första inlägg, thoho! :D 
Ni kommer inte få några nyårslöften här på bloggen, jag är inte så mycket för sånt så därför fokuserar jag hellre på vad jag kommer vilja skriva om här. 
 
Ni får GÄRNA komma med önskemål! 
 
* Gaefur - Självklart kommer ni få fortsätta följa min resa med min fina Gaefur :) Vi kommer fortsätta lära känna varandra, vi kommer flytta till ett nytt stall och det ska ni också få läsa mer om. 
 
* Flytten - I slutet av februari så förändras våra liv på många sätt när vi flyttar till landet, det ska ni självklart få läsa mer om och jag kommer börja skriva mer om det här :) 
 
* Hundarna - Självklart ska ni få läsa mer om mina små tussar <3 
 
* Psykisk och fysisk ohälsa - Eftersom detta ligger mig varmt om hjärtat så kommer ni få fortsätta läsa om mina tankar och känslor kring utmattningen och mina fysiska besvär, det är en stor del av mig. 
 
* Inredning - Eftersom vi ska flytta så blir det en hel del inredning här på bloggen :) 
 
Detta var det jag kunde komma på nu! :) 
Hoppas ni vill fortsätta hänga med mig här även under 2018! 
 
All kärlek <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: