Gaefurs glittriga julklapp!

God kväll på er! 
 
Jag kom på att jag helt glömt bort att visa er julklappen som Gaefur fick :) 
Självklart så fick han flera julklappar men den här var den med mest bling så den måste ni få se. 
 
Jag har länge velat hitta ett fint pannband till ett av Gaefurs träns så att vi kan vara lite extra fina på träningar och så vilket inte har varit helt enkelt. 
Jag har min egen stil och är lite kräsen samt att jag inte vill att pannbandet ska se ut som "alla andra" utan att det ska vara lite mer "isländskt" om ni förstår ;) 
 
Jag hittade efter en del letande en hemsida som gör pannband till hästar men även skärp samt halsband till hundar och där hittade jag det här som jag sen köpte. 
 
Jag ska försöka ta bilder när Gaefur har det på sig också, ni får se bilder på bara pannbandet så länge :) 
 
 
Visst är det underbart? :) 
 

Kommentera här: