Min nyårsafton!

Hej på er! 
 
Hoppas ni mår bra <3 
 
Jag vaknade upp och kände mig inte på topp så jag har sovit en hel del idag, ska ta mig till stallet ikväll så hoppas jag blir lite piggare då :) 
 
Min nyårsafton var alldeles perfekt förutom att alla förbannade raketer skrämde halvt ihjäl Neo... 
 
Dagen spenderades i stallet med Hanna! :) 
Först åkte vi ut till hennes häst Urbina och tog hand om henne och sen åkte vi till Gaefur och klippte honom. 
Egentligen hade vi inte riktigt planerat det men allt flöt på så bra så vi kände att vi lika gärna kunde passa på :) 
 
Hemma hade världens finaste man förberett en grillbuffé som blev årets bästa måltid, allt var så gott! 
Till efterrätt åt vi marängsviss :) 
 
En väldigt mysig kväll <3 
 
 
Hanna in action :) 
 
 
Kan vi ta ett litet ögonblick och prata om Gaefurs mustasch :) 
Hur söt? <3 
 

Kommentera här: