Bildregn Torpet del 2 - Välkomna in i hallen!

Hej på er! 
 
Det var tur att jag bestämde mig för att dela upp inläggen från huset med tanke på att det är så många bilder för det tog mig sjuuuukt lång tid att ladda upp alla igår och det var inte så många tyckte jag.... 
Vårt internet här på landet är ibland lite väl långsamt för min smak, vi får fiber till sommaren förhoppningsvis så vi får klara oss ett tag till :) 
 
Kul att så många gillade inlägget från igår! 
Vi kör vidare nu så ni inte behöver vara alltför nyfikna för länge ;) 
 
Nu tar vi oss in i hallen! 
Här har jag även tagit förebilder som ni också ska få se :) 
 
Jag ska försöka skriva var vi har köpt alla möbler osv, mindre detaljer som ljuslyktor och liknande kommer i ett separat inlägg. 
 
Före: 
 
 
Efter: 
 
 
Hallen är kanske inte det roligaste rummet i huset men den behöver fungera rent praktiskt så vi satte in 2 garderober för förvaring samt att vi ställde ner den vita byrån som de förra ägarna lämnat kvar. 
Den är inte optimal så vi kommer byta ut den på sikt :) 
 
Taklampan är från Rusta 
Spegeln och skoskåpet är från de förra ägarna  
Tapeten känns faktiskt bra nu när vi fått in vita detaljer, det är mer vår stil än som det såg ut innan :) 
Mattan är från Ikea 
Dörrmattan är från Mio 
 

Kommentera här: