Bildregn Torpet del 4 - Sovrummet

God kväll fina ni! 
 
Det blev lite senare än vad jag hade tänkt men dagen bara försvann! 
 
Vi var i stallet ganska länge, sen åt vi middag hos Robins föräldrar och så bestämde jag mig för att frisera alla hundarna så nu är de superfina :) 
Känns bra! :) 
 
Men jag lovade er ännu ett inlägg från Torpet så det ska ni få innan jag hoppar i lopplådan ;) 
 
Ni ska få se sovrummet och det är faktiskt det rummet som är minst färdigt. 
Vi målade om en vägg i sovrummet och så bytte vi ut garderoberna och där är vi inte helt klara då de ska byggas in och det ska upp en list osv så ni får se bilder sen när det är klart också. 
 
Men det är ju roligt att se hur det ser ut nu också så får ni hänga med på resans gång :) 
 
Då kör vi! 
 
Före: 
 
 
Efter: 
 
 
Sovrummet är väldigt likt vårt gamla i Huddinge, ingenting är nytt egentligen förutom garderoberna. 
Men jag gillar kombinationen vitt, grönt, guld och grått så det får fortsätta vara så :) 
Gardinerna är från Hemtex, de flesta kuddarna är från HM Home, lampan, den silverfärgade vasen samt ananasen är från In och Finn :) 
Drömfångaren är en födelsedagspresent <3 
 
 
1 Amie:

skriven

Jättefint. Det blir bara bättre
kram

Svar: Haha tack, då är de bästa rummen kvar ;) Kram
Martina Lindell

Kommentera här: