Positiva besked! :)

Hej fina ni! 
 
Jag är verkligen ledsen att jag inte skrivit, helgerna går i ett och sen när en ny vecka börjar så är jag helt slut och orkar bara sova och åka till stallet... 
När jag och Robin är lediga så vill jag ju utnyttja tiden vi har tillsammans även fast jag vet hur jag mår efteråt. 
Så måndagar brukar jag bara sova bort och idag fick jag släpa mig upp klockan 13.00... 
 
Aja snart är det Påsk och det ser jag verkligen fram emot! 
Vi ska ha gäster från storstaden samt att vi åker till Stockholm på annandagpåsk för att träffa familjen samt gå på fotboll så det blir en intensiv helg :) 
 
Jag får sova nästa vecka helt enkelt, det får vara värt det <3 
 
Imorgon åker jag faktiskt till Stockholm över dagen för att träffa familjen lite kort och äta på en av mina nya favoritrestauranger vid Liljeholmskajen så det ska bli mysigt :) 
Världens bästa Robin tar hand om Gaefur så att jag slipper tänka på det <3 
 
Från det ena till det andra, ni anar inte vad jag fick på posten idag! 
Jo ett brev från Föräkringskassan! 
 
Det ger mig alltid stresspåslag samt ont i magen för jag anade ju vad som skulle stå i brevet eftersom jag inte har fått någon ersättning men jag blev alldeles chockad! 
De skrev att de fortfarande utreder mitt ärende och väntar på kompletteringar från min läkare men att de ska betala ut ersättning under tiden!!! 
Helt otroligt, jag är så lättad och glad! :) 
 
Jag är medveten om att detta antagligen är sista gången de betalar ut pengar men då har vi i alla fall möjlighet att spara lite så vi är förberedda när det blir tuffare. 
 
Jag kunde inte ha fått en bättre påskpresent :) 
 
 
<3 
 

Kommentera här: