Att byta kuddfodral kan göra stor skillnad! :)

Hej! 
 
Jag är ju galen i kuddar och gillar att variera mig ganska ofta :) 
Jag tycker att man kan ändra så mycket i inredningen bara genom att byta ut några enkla saker och att byta just kuddfodral är väldigt enkelt och behöver inte kosta så mycket. 
 
Oftast så byter jag runt mellan de jag har hemma, ibland köper jag något nytt och så byter jag. 
Innerkuddar köper jag aldrig numera eftersom jag har massa hemma och det är en onödig kostnad. 
 
Vanligtvis så köper jag kuddfodral på HM Home för att de är bra och billiga. 
De måste gå att tvätta i maskin annars köper jag dem inte eftersom vi har 3 hundar hemma ;) 
 
Nu ska ni få se hur det ser ut hos oss just nu: 
 
Före: 
 
 
Efter: 
 
 
Jag älskar grönt och guld ihop, det blir så fina kontraster tycker jag :) 
De gröna kuddarna samt de små i guld är från HM Home 
De stora guldiga är från MIO 
 
Sen har vi TV-rummet :) 
Så här såg det ut före: 
 
 
Efter: 
 
 
De små guldkuddarna samt de stora grå är från HM Home 
De mönstrade i guld är från Möbler och Ting här i Grillby 
 

Kommentera här: