Lite nytt på ljusfaten!

Hej fina ni <3 
 
Jag ska faktiskt fixa och pyssla med mina ljusfat idag och då kom jag på att jag inte visat bilderna som jag tog för några veckor sen så det kanske jag borde göra först :) 
 
Så här ser det alltså ut just nu, så får vi se hur det ser ut senare ikväll ;) 
 
 
Ljusfatet och de 2 runda lykotrna är från Eurostore
Den stora lyktan är från Majas Cottage
Vasen är från In och finn 
Dekorationerna är från Blomstrande Ting 
 
 
Ljusfatet är från Happy Life 
Fjärlilslyktan är från Majas Cottage 
 
 
(Ledsen för skev bild ;)) 
Den stora lyktan, fatet och krukan är från Majas Cottage
Ugglan är från Chilli 
 
 
Den stora lyktan, den runda lyktan, fatet samt elefanten är från Majas Cottage 
Fjärilarna är från Blomsterlandet 
 
 
 
Ugglan är från Eurostore 
Lyktan är från Majas Cottage och grodan är från Möbler och Ting 
 

Kommentera här: