Vårblommor på landet <3

God kväll på er!
 
Vilken helt otrolig sommarvärme vi har just nu! :) 
Man blir glad varje morgon man vaknar och solen skiner, magiskt! 
 
Hur underbart det än är så kan realisten i mig tänka att det måste komma lite regn snart just för all pollen men också för skog och mark så att betet inte försvinner på en gång. 
Självklart är detta underbart men det kanske kan regna på nätterna? ;) 
 
Eftersom denna sommarvärme slog till så började allting blomma på en gång här i vår mysiga trädgård och det är så spännande nu första året när vi inte har någon aning om vad som kommer upp ur jorden. 
Det blir en överraskning varje dag :) 
 
Jag försöker hinna med att ta massa bilder innan blommorna vissnar för det går snabbt när det är så här varmt och eftersom jag älskar blommor så springer jag runt med kameran hela tiden :) 
 
Här får ni se lite blommor från trädgården som jag fotade förra veckan: 
 
 
Så färgglatt och fint, de förra ägarna gjorde ett väldigt bra jobb :) 
 

Kommentera här: