Livet fortsätter att pröva mig

Hej fina ni <3 
 
Nu har jag bestämt mig för att öppna upp bloggen för alla igen, jag behövde tid på mig att berätta i min egen takt och på något sätt ha kontroll över vilka/hur många som visste vad som hade hänt. 
 
Nu har det gått en tid, jag bor här i Stockholm, jobbar här och ska precis flytta in i min egen lägenhet så jag kände att jag vill dela med mig igen och börja berätta om mitt nya liv. 
 
Som ni ser så ser bloggen i stort sätt likadan ut som tidigare men med tiden kanske vissa bilder byts ut osv men det känns inte så bråttom just nu. 
Allt som har varit är en del av mig och den person jag har blivit så jag vill inte gömma det heller. 
 
Just idag så borde jag bara få vara glad och lycklig över att äntligen ha fått nycklarna till min lägenhet men livet vill inte riktigt som jag vill så den här dagen har varit en prövning. 
 
Billy har blivit väldigt dålig och man misstänker diskbråck :( 
I nuläget så handlar det om att få bort smärtan så han har nu fått ett morfinplåster samt injektioner med smärtstillande. 
Nu är det bara att vänta och mitt hjärta blöder så klart för ni alla vet vad Billy betyder för mig <3 
 
Han är inte alls sig själv men jag orkar inte skriva mer om det nu när jag är mitt uppe i det för det är för tungt, allt jag ber om är att ni håller tummarna för honom <3 
 
Nu kommer jag att vara ledig fram till måndag för att flytta, jag ska försöka hålla er uppdaterade på instagram och så kommer ni självklart få se bilder här sen. 
 
All kärlek <3 
 
 
Min bästa vän i livet <3 
 
1 Anonym:

skriven

Fina 💙 hoppas att han blir bra snart💙

Svar: Tack snälla <3
Martina Lindell

2 Anonym:

skriven

Hållet alla tummar för finaste Billy💙

Svar: Åh tack <3
Martina Lindell

3 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

4 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

5 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

6 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

7 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

8 Nämen!:

skriven

Hoppas att d är nått som går över av plåstret!
Nu får d börja vara vara lugnt med allt!

Kommentera här: