#10yearchallange

Hej fina ni! 
 
Ni har säkert inte missat hashtaggen som sprids som en löpeld på instagram där man ska lägga upp en bild på sig själv från idag samt för 10 år sedan, en väldigt rolig grej tycker jag :) 
Roligt att titta på om inte annat! 
 
Tänkte anta den här utmaningen men för att bjuda lite på mig själv så ska jag leta upp lite flera gamla bilder från 2009 så ni har något att skratta åt men också för att det är roligt med fina minnen <3 
 
2009 var året som jag blev singel efter en lång relation vilket ni nog kan se på bilderna...
 
Nu kör vi! 
 
2009:
 
 
Jag och Elin spenderade en hel del kvällar/nätter på "Ett ställe" 
Ni får ursäkta den fantastiskt dåliga kvalitén... ;) 
 
 
Jag fyllde 25 år och hade självklart schlagertema på min fest :) 
 
 
Inflyttningsfest i min första alldeles egna lägenhet! 
 
 
Banjo var så klart extremt viktig under den här tiden, den stora glädjen i mitt liv <3 
 
2019 (har inte hunnit ta några bilder ännu så ni får se några från det senaste året): 
 
 
Hoppas ni gillade inlägget! :) 
 

Kommentera här: