Ljusfat och inredningsdetaljer!

Hej fina ni! 
 
Hur mår ni? 
Nu är julen över och kanske ledigheten också ;) 
Dags att börja längta till våren nu, det är inte så långt kvar hehe...
 
När man bor litet som jag gör nu så vill jag egentligen inte ha för mycket saker framme för att det lätt blir så plottrigt, det ska kännas mysigt men inte rörigt tycker jag. 
Därför så får jag variera mig ofta helt enkelt och nu senast när jag städade ut julen så gjorde jag om mina ljusfat samt lite andra saker här hemma så här kommer lite bilder: 
 
 
Fatet, lyktan i mitten samt den stora vita lyktan är från Majas Cottage
Den stora lyktan i guld är från In och Finn
 
 
Fatet är från ArtiZen 
Vasen är från In och Finn 
Ugglan är från Eurostore och den vita lyktan är från Majas Cottage 
 
 
Vasen är från Coop 
Alla lyktorna är från Majas Cottage 
 
 
Fatet och den stora lyktan är från Majas Cottage 
Den lilla lyktan är från Blomstrande Ting 
Dekorationerna är från olika ställen men främst Blomstrande Ting samt Blomsterlandet 
 
 
Hyllan är från MIO 
Dekorationerna är från In och Finn, Majas Cottage samt Hemmets hjärta 
 
 
Förvaringslådorna är från ClasOhlsson 
Stjärnfatet är från HM Home 
 
 

Kommentera här: