Boxvila! :(

Jaha nu blev det till slut boxvila för lilla prinsen :( 
Han har inte kunnat vara stilla i sin sjukhage utan vandrar runt, runt och det kommer inte gynna läkningen... 
 
Först blev jag väldigt ledsen när jag insåg att det inte fanns något alternativ men nu har han stått inne i 2 dagar och är otroligt lugn än så länge <3 
 
Han känns mer nöjd inne och står och sover när jag inte är där har jag fått höra av de andra i stallet. 
Sen när jag kommer så blir han lite mer rastlös och försöker tigga massa godis av sin matte som har svårt att stå emot ;) 
 
Jag försöker tänka att allt detta är för hans eget bästa, i slutändan så kommer det vara värt det även fast det så klart känns tråkigt för honom nu. 
 
Tur i oturen så är Urbina (hans kompis) också halt och står på box så de har sällskap av varandra vilket gör att det känns lite lättare <3 
 
 
Mitt lilla yrväder <3 
 
 

Kommentera här: