Another sunny day!

Hej fina ni :love:

Hur firar ni er Valborg?

Själv har jag haft en supermysig dag men utan det traditionella firandet med brasa :)

Dagen spenderades med Elin med lite shopping, lunch på altanen och lite solande, helt perfekt :love:
Jag behöver verkligen sådana dagar med kvalitetstid med mina fina vänner.

Kvällen spenderades i stallet med en hopplektion för endast 4 elever!
Ingen var nog gladare än dem när de fick hoppa så mycket :)

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till läkaren och ta min första kortisonspruta :(
Jag ser inte fram emot det men det ska bli spännande och se om det hjälper något eller inte.

Först ska jag mysa med min älskling, lovar att blogga mer imorgn.
Ha en härlig kväll :love:


Mina albinoben bredvid Elins inte lika mycket albinoben :P

Kommentera här: