Kärlek och energi <3

Hej på er! 
 
Jag har haft en riktigt tung vecka :( 
Jag har haft fruktansvärt ont i ryggen och nacken samt hemsk migrän så i torsdags fick jag åka hem och lägga mig och i fredags sov jag hela dagen... 
 
Jag blir fortfarande så besviken på min kropp när det blir så här, jag har ju inte samma möjlighet till återhämtning nu när jag jobbar heltid så det är lite jobbigt vissa dagar. 
 
Så jag har knappt varit ute i stallet alls den här veckan, vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina fantastiska medryttare! 
De betyder otroligt mycket för mig <3 
 
Men idag hade jag tid med Gaefur och vi hann även ut på en mysig ridtur innan mörkret kom och det är jag verkligen glad för nu hur trött jag än är :) 
 
För oavsett hur jag mår så får jag alltid energi av att vara med honom och han ger så mycket glädje och kärlek som jag inte skulle klara mig utan. 
 
Min fina, älskade Gaefur <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: