Det börjar närma sig

Hej på er! 
 
Tiden går väldigt snabbt nu, speciellt när man håller på att planera något så stort som ens eget bröllop, jag skulle gärna ha ännu längre tid trots att vi har varit förlovade i snart 2 år. 
Jag tror att jag aldrig kommer känna mig helt "klar" med allt, det finns alltid något som kan göras och fixas för att det ska bli ännu bättre. 
Det är väl just så jag inte ska tänka, jag måste sluta sträva efter att allt ska vara helt perfekt.
Perfekt är tråkigt och det är jag mycket väl medveten om :) 
 
Vi har fått mycket hjälp av människor i vår närhet då vi vill göra så mycket som möjligt själva för att få en personlig känsla hela vägen så därför tänkte jag passa på att länka till vår hemsida om ni är intresserade av att kika in där.
Ni kan gå in här så får ni lära känna oss ännu lite bättre ;) 
 
Alla bilder på hemsidan är tagna av Elina Anastassiou. 
Själva designen har min bror Kim och hans flickvän Nina gjort. 
 
 
Här är en av de fina bilderna som ligger ute på hemsidan :) 
 

Kommentera här: