Dumma influensan!

Influensan har vunnit över mig och jag är totalt däckad! 
Jag har inte varit så här sjuk sen jag var liten och har helt glömt bort hur det känns :( 
 
Imorse vaknade jag med över 39 graders feber och har legat i soffan och huttrat hela dagen, mindre kul!
Jag fick en tid hos vårdcentralen i alla fall och det har aldrig varit så utmanande att ta sig iväg en så kort bit, tur att Robin kunde köra mig annars hade det aldrig gått. 
 
Eftersom jag har astma så fick jag även en kortisonspray i diskusform som jag måste ta för att kunna andas ordentligt, mina luftrör drar ihop sig och blir väldigt trånga när jag blir sjuk. 
 
Jag som har sett fram emot den här veckan så mycket!
Imorgon skulle jag ha haft påskpyssel med alla barn, jag har köpt massa fint pyssel, godis och fika och jag skulle även få vikariera för min gamla grupp som jag saknar :( 
På fredag är det tävling i stallet som jag så gärna vill se, vi skulle på ett årskalas på eftermiddagen och middag med familjen på kvällen. 
 
Nu kan jag inte göra något alls och det suger verkligen!
Hoppas jag blir frisk som genom ett mirakel men enligt läkaren så brukar det hålla i sig ett tag... 
 
Blä nu ska jag försöka få i mig något att äta, har knappt fått i mig något alls på 2 dagar. 
Vi hörs snart!
 
 
Min plats i soffan de senaste dagarna
 
 
Man överlever inte utan glass när man är sjuk :) 
 
1 Elini:

skriven

Du såg väl fram emot att fota mig också hoppas jag, för jag kommer att sakna att ha dig där <3

2 Tess:

skriven

Usch, stackare. Jag har hört att den inte är rolig i år. Alla säger att de aldrig varit så sjuka. Förstår verkligen din besvikelse när du planerat så mycket roligt. Och bli sjuk när det ändå är långledigt känns sådär. Krya på dig fort!

Svar: Tack så mycket fina du! Ja den är inte nådig kan jag säga, är verkligen helt förstörd här hemma :( Som du säger, inte roligt att vara sjuk när man ändå ska vara ledig, det känns ruggigt orättvist... Tack! <3
Martina Lindell

Kommentera här: