1 år av kärlek!

Om bara en liten stund är det den 29 juni och exakt 1 år sen vi gifte oss!
Tänk att tiden går så vansinnigt snabbt :) 
 
För 1 år sen var jag någons sambo och nu är jag någons fru, helt underbart <3 
 
När jag tänker tillbaka på tiden innan bröllopet så var det en blandning av kaos, spänning och planering. 
Allt skulle planeras i minsta detalj för att själva bröllopsdagen skulle gå så smidigt som möjligt. 
 
Alla som var inblandade gjorde allt och lite till för att hjälpa till och jag blev nästan sjuk av oro sista veckan. 
Med naglar som blev missfärgade av hårfärg 2 dagar innan bröllopet och en brudklänning som provades dagen innan så var jag minst sagt stressad men allt gick ju bra till slut :) 
 
Själva bröllopsdagen minns jag bara med glädje och framförallt kärlek. 
Vädret var strålande och allt blev precis så bra som vi hade drömt om och nu har jag mina minnen som jag kommer leva på för alltid. 
 
Det viktigaste av allt var att jag fick gifta mig med mannen i mitt liv.
Jag säger som de gör i alla amerikanska filmer, när det är rätt så vet man. 
 
Jag visste efter 2 veckor att jag ville spendera resten av mitt liv med Robin, det fanns inga tveksamheter. 
Han är min klippa, min inspiration och min allra bästa vän. 
 
Vi har gått igenom många jobbiga stunder och kämpar varje dag med att låta vår kärlek få plats i en vardag som ofta fylls av läkarbesök, jobb, sjukgymnastisk och måsten. 
Då glöms kärleken bort ibland men jag tror att om kärleken är tillräckligt stark så övervinner den allt. 
 
Imorgon beger vi oss ut på ett litet äventyr bara vi två.
Ni får kika in på Instagram för att se vad vi hittar på för datorn lämnar jag hemma :) 
 
Ha en fin helg så hörs vi när jag är hemma igen!
 
All kärlek <3 
 
 
Jag älskar dig <3 
 
1 sara:

skriven

grattis på 1 års dagen!!

Svar: TACK!
Martina Lindell

Kommentera här: