Shopping på nätet!

Jag har kommit in i en helt ny shoppingfas i mitt numera ännu vuxnare liv ;) 
Jag har ju trots allt fyllt 30...
 
Jag älskar kläder och uttrycker mig gärna genom smink och kläder då det är ett intresse jag alltid har haft men på den senaste tiden så har jag inte alls längtat efter att gå i butiker. 
Visst kan det vara mysigt att åka och shoppa men dels så är det tidskrävande och jag känner inte att jag vill lägga den tiden och så är det svårt att hitta det man verkligen vill ha/behöver. 
 
Om jag är på jakt efter en jacka till exempel och sen inte alls hittar det jag vill ha så slutar det alltid med att jag tröstshoppar ett par klänningar och lite annat smått och gott som jag egentligen inte alls behöver. 
Sen så är det så att jag får så fruktansvärt ont av att gå runt i butiker och det är inte värt det. 
 
Så nu är min nya passion shopping på nätet :) 
 
Det farliga är så klart att det kan bli dyrt om man inte har kontroll eftersom man ofta handlar på faktura. 
Nu handlar jag till exempel de flesta av alla mina hårprodukter på Bangerhead då de har massa produkter för ett mycket billigare pris! 
 
De sidor jag handlar mest kläder på är HM och Bubbleroom. 
Jag har redan köpt hem lite kläder inför våren, skinnjackor och långklänningar till exempel som är precis min stil och jag vill så gärna visa er vad jag köpt men jag ska försöka hålla mig :) 
 
Det finns så otroligt mycket kläder på nätet så det gäller att behärska sig men det är smidigt och enkelt då det oftast fungerar bra att skicka tillbaka det som inte passar och det är alltid skönt att prova hemma i lugn och ro. 
 
Passar mig perfekt :) 
 
 
Godnatt på er <3 
 

Kommentera här: