Pausar bloggen!

Hej på er!
 
Under några dagar medans designen görs om här på bloggen så tänker jag ta en liten paus. 
Jag har fortfarande massa fina bilder från Portugal som jag vill visa er och saker som jag vill berätta men glädjen finns inte där just nu. 
 
Den senaste tidens turer fram och tillbaka har fått mig ur balans och jag väljer nu att lägga fokus på det som känns viktigast just nu och det är att göra ett bra jobb. 
Jag vet att jag måste tro på mig själv och vara stark som man alltid måste vara i dessa situationer och jag har verkligen blivit besviken. 
 
Besviken på hur vissa människor behandlar andra. 
 
Samtidigt så är jag mer än tacksam för de som gör rätt, de som agerar på ett fint sätt och ställer upp för varandra och för mig. 
Det kommer alltid, oavsett allt som händer vara viktigast. 
 
Jag kan aldrig se någon falla, jag kan inte se på när någon far illa även om man kan lära sig något av det. 
Jag kommer alltid vara den som gör allt för att undvika just det, som finns där när det krisar och jag kommer alltid ställa upp för de som betyder något oavsett vad omgivningen säger. 
 
För det är den jag är. Punkt. 
 
Sen om det ger mig konsekvenser som jag inte förtjänar så får det vara så. 
För att falla till botten kommer aldrig vara det rätta, någonsin. 
 
Ta hand om er så hoppas jag att ni vill fortsätta dela vardagen och mina tankar med mig när jag är tillbaka. 
All kärlek <3 
 
 
 
1 Jenny Säfström:

skriven

Fortsätt kämpa Martina! Du är stark!
Ta vara på de vännerna som faktiskt bryr sig och inte dömer.
Ta det lugnt och känn ingen press, du vet själv när du orkar mer och det är det viktigaste. Låt ingen trycka ner dig!

Svar: Tack fina du <3 Ibland är man inte så stark som man tror har jag insett och det är otroligt skrämmande. Att säga till sig själv att ta en paus är väldigt svårt men behövs ibland.
Tack för dina kloka ord <3
Kram
Martina Lindell

2 Jenny Säfström:

skriven

<3

Svar: <3 <3 <3
Martina Lindell

Kommentera här: