Neo till veterinären

Åh nu gör det ont i mammahjärtat :( 
Neo har fått ont i ett ben och måste undersökas på torsdag.
 
Jag har märkt att han inte travat helt rent senaste veckorna men trott att jag inbillat mig då alla jag frågat sagt att de inte kan se något så det har kommit och gått lite. 
De senaste dagarna så har vi också märkt att Neo inte vill hoppa ner från soffan så något är det som stör honom helt klart. 
 
Egentligen fick jag tid för undersökning och röntgen nästa tisdag men tyvärr blev han snabbt sämre nu under kvällen och nu kan man även känna en svullnad ovanför knät vänster fram. 
Så jag ringde och fick en snabbare tid så nu är utmaningen att hålla honom stilla fram tills dess vilket är rätt utmanande när man har två hundar... 
 
Så håll era tummar och tassar för vår lilla kille är ni snälla <3 
 
 

Kommentera här: