Nya glasögon!

God kväll på er! 
 
Idag har jag beställt ett par nya glasögon :) 
Jag har spanat in dessa på nätet ett tag och idag tog jag tag i det och ringde runt för att se var de fanns i butik och som tur var fanns de i Farsta så jag åkte dit för att prova. 
 
Det är verkligen galet svårt med glasögon, att veta vad man passar i osv men till slut måste man bara bestämma sig. 
Jag tycker det är svårt att hitta rätt form för jag gillar många glasögon som inte alls passar mitt ansikte hehe... 
 
Fördelen med de jag valde är att de är lite rundare i formen så de blir inte så breda för mitt ansikte som är ganska ovalt så jag hoppas och tror att de ska passa bra. 
Eftersom jag inte har så mycket synfel så kostar det inte så mycket för mig med nya glasögon tack och lov så då kände jag att jag ville ha ett par nya. 
 
Jag trivs inte riktigt i de jag har nu, de är klassiska och fina men jag tycker de är något breda för mitt ansikte. 
Nu kan jag variera mig också vilket alltid är trevligt :) 
 
 
Så här ser de nya glasögonen ut :) 
 
 
Så här ser de ut som jag har nu :) 
 

Kommentera här: