Återbesök för mina ögonbryn!

Hej igen! 
 
Igår var jag på återbesök och fyllde i mina ögonbryn :) 
Jag gjorde dem första gången i börjar av augusti och egentligen ska man fylla i dem efter 6 veckor men jag fick boka om tiden sist så det blev ett par veckor extra. 
 
Nu tog jag så klart ingen före-bild på hur det hade läkt men de hade blekts en del när jag var i Grekland plus att de alltid bleks mer första gången då man inte riktigt vet hur de läker och då vill man inte göra för mörk färg. 
Den här gången fick jag komma till en annan tjej som också var superduktig och då fyllde vi i de stråna som hade blekts samt att vi la till några fler så att brynen blev lite tätare. 
 
Hon ändrade också formen på ett av ögonbrynen så att de blev lite mer symetriska, jag är precis som de flesta andra inte helt symetrisk i ansiktet vilket gör att mitt högra öga är mindre så målet är ju att ögonbrynen ska kännas jämna trots det :) 
 
Man kan också se nu att ärret från min gamla tatuering har blekts ännu mer sen sist vilket var skönt! 
 
Här ska ni få lite bilder :) 
 
Efter den första behandlingen: 
 
 
Efter andra behandlingen: 
 
 
Här kan ni se hur "olika stora" mina ögon är om man tittar noga men ögonbrynen vill man ju ändå ha på samma höjd vilket jag verkligen tycker att de har lyckats bra med, speciellt med tanke på hur de ser ut annars :) 
Som ni ser så är jag också lite svullen under mitt högra ögonbryn (det vänstra i bild) vilket gör att det ögonbrynet ser lite tyngre ut :) 
 
 
 

Kommentera här: