När man bara vill att dagen ska ta slut...

Idag är en sån dag som bara önskar ska ta slut... 
 
Allt det här med Neo har ju tagis musten ur oss och min kropp är helt dränerad på energi. 
Jag kände igår när vi kommit hem från veterinären att min ena axel började krångla och efter en kort stund så var den helt låst och jag kunde knappt använda armen. 
Inatt vaknade jag flera gånger och kom knappt upp ur sängen för att jag hade så ont. 
 
Idag har jag spänningar och låsningar i hela kroppen, det finns typ inte en enda del av mig som inte gör ont just nu. 
 
Igår var jag redo att gå och lägga mig kl 21.00 och ni som känner mig vet att det aldrig händer, jag brukar kunna vara vaken halva natten för att jag alltid har varit en kvällsmänniska. 
Då ska jag tillägga att jag inte kom upp förrän 11.30 igår fm. 
 
Nu är det ju inte så att jag går och lägger mig vid 21.00 och sover ända till 11.30 dagen efter. 
Jag är ju trött precis HELA tiden! Det spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover, om jag vilar på dagen, om jag försöker vara aktiv eller om jag går och lägger mig sen eller tidigt. 
Jag är alltid trött för den här tröttheten går inte att sova eller vila bort och det är så frustrerande :( 
 
Sen så är ju ingenting bekvämt just nu. 
Om jag vilar och ligger ner så får jag ont, framförallt i ryggen. 
Om jag tittar på TV eller sitter vid datorn så mår jag illa. 
Om jag försöker vara aktiv så blir jag helt knäckt och jag är konstant kallsvettig, det känns som att jag har feber fast jag inte har det. 
 
Jag vill bara ha EN ENDA bra dag! 
En enda dag när jag får vara glad och inte bara behöva stå ut och önska att dagarna ska gå. 
 
 

Kommentera här: