Rufus 20 veckor!

Hej på er! 
 
Här kommer det sista "vecko-inlägget" om Rufus, framöver kommer jag skriva lite då och då istället just för att det inte händer lika mycket nu när han blivit lite äldre. 
Självklart får ni följa med i Rufus utveckling precis som ni har fått med Billy och Neo :) 
 
Det som händer nu är att Rufus tappar en hel del tänder och får nya vilket är jätteskönt eftersom de inte är lika vassa som hans valptänder. 
Vi kommer kastrera Rufus när han är 6 månader och då kommer vi även be veterinären dra ut de tänder som han eventuellt inte kommer tappa. 
 
Så gjorde vi med Neo och det var jättesmidigt eftersom han då redan var nedsövd. 
 
Rufus är som min lilla skugga här hemma, han har stenkoll på mig och på vad jag gör vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag varit hemma med honom sen han kom. 
Jag tror dock att han kommer slappna av mer ju äldre han blir. 
 
Senaste dagarna så har han faktiskt sovit hela nätterna, från ca 23.00 - 06.30 så det är väldigt positivt :) 
 
Här kommer lite bilder: 
 
 
<3 
 

Kommentera här: