Galna dagar!

Hej på er! 
 
FÖRLÅT för min ständiga frånvaro!
Känns som jag skriver det varje gång jag inleder ett nytt inlägg... 
 
Som jag hintat lite om tidigare så händer det en del spännande saker som ni snart ska få ta del av (jag är INTE gravid för er som redan börjar spekulera;)). 
På grund av detta så är det full rulle just nu plus att min rehab börjar på måndag nästa vecka så det är lite förberedelser inför det också. 
 
Jag försöker helt enkelt få ihop min tid som inte alls har räckt till de senaste dagarna :( 
 
Igår hade jag naprapaten ute till Gaefur så det ska jag skriva mer om imorgon! 
 
Till råga på allt så har Robin skadat foten och hoppat på kryckor ett par dagar vilket inte direkt underlättar vardagen kan jag erkänna ;) 
 
Förhoppningsvis så blir slutet av veckan lite lättare, Robin mår bättre nu så det känns skönt. 
 
Hoppas ni alla mår bra, jag har saknat er <3 
 
 
 

Kommentera här: