Behöver frisyrtips inför bröllop!

Det svänger snabbt även här på bloggen! 
Igår spydde jag galla över FK och idag ber jag om frisyrtips ;) 
 
Aja så ser det ju ut i det verkliga livet om ni frågar mig :) 
 
Jag har fått den stora äran att vara tärna när Elin gifter sig i juni <3 
Klänningen och smycken är inhandlade men jag behöver verkligen hjälp med hur jag ska göra med håret! 
 
Detta kanske känns som ett otroligt litet i-landsproblem vilket det så klart är men ibland är det väldigt skönt att fokusera på såna saker också. 
 
Så min tanke är att ha håret utsläppt (så klart ;)) men jag vill göra någonting mer än så och jag är så petig med mitt hår så jag vill så gärna att det blir bra :) 
Jag har ju mina "standardfrisyrer" som jag vet att jag behärskar för jag vill inte heller göra det för komplicerat. 
Sen så har jag lite olika hårsmycken jag kan sätta i  för att göra det lite festligare. 
 
Elin ska ha håret uppsatt så då vill jag så klart inte på något sätt likna henne, hon är huvudpersonen :) 
 
Jag tänkte att jag visar lite olika bilder på hur jag brukar ha håret samt en bild på hur klänningen ser ut så kanske ni vill vara så gulliga att rösta? :) 
Det skulle göra mig så glad för jag håller på och grubblar alldeles för mycket ;) 
 
Ok klänningen ser ut så här: 
 
Klänningen är marinblå ifall det inte syns så bra på bilden :) 
Från Bubbleroom ifall någon undrar 
 
Ok och här kommer mina "frisyralternativ"
Alternativ 1: 

 
Min "klassiker" ;) 
 
Alternativ 2: 
 
 
Väldigt enkelt men fint tycker jag :) 
 
Alternativ 3: 
 
 
Väldigt likt den förra bilden men med ett litet smycke så blir det lite festligare :) 
 
Ok det blev nog inte fler än 3 alternativ hehe men ni får ändå GÄRNA skriva vad ni tycker :) 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

1! Och pula in nå fint hårsmycke :-)

Kommentera här: