Sista natten i radhuset :(

Hej på er! 

Jag ville bara säga hej, jag har inte hunnit plocka fram datorn på hela veckan så jag skriver lite kort på mobilen. 

Nu ligger vi i sängen och ska sova, jag behöver nog inte skriva hur jag mår just nu... 
Imorgon går flyttlasset så det kommer vara kaos men jag lovar att skriva så snart vi kommit i ordning lite. 

Ikväll var det tungt när jag fick säga hejdå till alla fina människor i stallet och Elin var här på kvällen, efter det var jag väldigt ledsen :( 

Det känns som att man inte kan ta såna här stora beslut utan att samtidigt ge upp något. 

Nystart. 
Det är vad jag vill ha och jag ska göra allt för att inte förlora mina underbara, älskade vänner <3 

Sov gott så hörs vi snart! 

(null)

 Gaefur och Isak <3 
1 Ida C:

skriven

Försök att inte fastna i det tänket! Så många fastnar på ställe/bostäder, jobb, relationer och allt det kan vara för att man har svårt att skiljas från sina nära och kära och man är lite rädd för det som är nytt och okänt. Jag tror du kommer må mycket bättre där, även om det kan ta sin tid! Stockholm flyttar inte på sig, "bara" att komma tillbaka om det inte blev så bra som ni tänkt! :) - jag är iallafall jätteavis! Nej det är jag inte, bara superglad för din skull, drömmen att bo sådär! Jättenyfiken på hur det kommer se ut när ni boat in er! Fokusera på dig och er nu. Kram

Kommentera här: