Påskpyntat i lilla huset!

God kväll på er! 
 
Jag har tänkt skriva till er hela dagen men jag vaknade med världens migrän och fick vila mig från datorn och telefonen så det blir ett kvällsinlägg istället :) 
 
Vi har haft en superfin kväll! <3 
Våra fina vänner från Stockholm kom och hälsade på med deras dotter och vi gick en mysig promenad i solen och sen åt vid en god middag :) 
Så otroligt härligt att kunna umgås ordentligt igen! 
 
Jag har inte hunnit visa er mitt påskpynt så det ska jag göra nu! 
Det blev inte jättemycket i år, jag lyckades inte ens leta fram pyntet förrän för 2 dagar sen men det blev bra ändå till slut :) 
Jag älskar ju verkligen påsken! 
 
Imorgon kommer min familj hit för att spendera dagen här så det ska bli supermysigt <3 
Vi hörs mer imorgon! 
 
GLAD PÅSK! :) 
 
 
Vasen och äggen är från Blomsterlandet, fjädrarna är från en butik här i Grillby :) 
 
 
Fråga gärna om ni undrar över var jag har köpt vissa saker :) 
 

Kommentera här: