Elin och Alex bröllop - Kärleksvisan

Många av er har redan sett klippen från i somras när jag fick den stora äran att tillsammans med Matilda sjunga på min bästa väns bröllop <3 
 
Jag är verkligen tacksam för det förtroendet jag har fått hittills av mina vänner, nu har jag sjungit på 2 av deras bröllop och 1 dop och det är verkligen det finaste jag kan ge någon :) 
 
I juni sjöng vi Kärleksvisan och att stå och sjunga framför massa folk samt min bästa vän är nervöst som bara den men att stå och sjunga framför Robin som filmade var bland det tuffaste jag har gjort rent känslomässigt. 
 
Exakt en vecka efter bröllopet separerade vi och min mardröm började... 
 
Trots alls som pågick i mitt hjärta där och då så är jag otroligt stolt över mig själv som lyckades genomföra låten utan att bryta ihop i tårar. 
 
Självklart vill jag dela hela låten med er <3 
 
All kärlek <3 
 
 
<3 
 
1 Amie:

skriven

Det är svårt att inte fälla en tår
Kram

Svar: <3
Martina Lindell

Kommentera här: