Snart tillbaka i vardagen

Hej på er! 
 
Tiden bara rusar iväg och snart är jag tillbaka i vardagen igen med jobb och rutiner. 
Jag har alltid gillat rutiner så för mig kan det vara positivt, det är nog alltid lite tungt att komma igång efter en lång ledighet bara. 
 
Just nu så spenderas dagarna hemma, jag sover länge och försöker hitta på något varje dag som jag verkligen känner för så att man tar vara på tiden. 
Imorgon ska vi gå på bio på dagen för att se Lejonkungen :) 
 
Annars så är jag väldigt trött, min kropp var sliten sista tiden innan semestern och jag skulle nog kunna återhämta mig betydligt längre men så fungerar det ju inte tyvärr. 
Jag ser dock fram emot att träffa mina fina kollegor igen nästa vecka <3 
 
Ibland är jag tyvärr inte så bra på att just vila och ta det lugnt, jag blir ganska snabbt rastlös och vill hitta på något. 
Allra helst vill jag ju åka till stallet när det känns så. 
 
Nu så har Gaefur dock tappat en sko så jag låter honom ta det lite lugnt tills på måndag när han ska skos igen. 
Han är nog väldigt nöjd även om jag blir både uttråkad och rastlös ;) 
 
 

Kommentera här: