Ännu ett år har gått...

Nu är dagen här, dagen med stort D! 
Dagen som bär titeln som den mest onödiga dagen på hela året... 
 
2014 känns faktiskt lite som ett mittemellan år för min del. 
Det har inte hänt så mycket stora saker det här året, det är ju svårt att toppa bröllopet 2013. 
 
Det jag kommer minnas mest är nog resan till Thailand som var underbar och den galet varma sommaren! 
Tyvärr mådde jag ju dåligt av värmen men i alla fall :) 
 
Jag hade hoppats på att 2014 skulle bli året då jag kunde satsa på min rehab och uppnå vissa mål kring träningen men det dröjde ända till april innan jag fick diagnosen Fibromyalgi och sen har det handlat om att hitta rätt medicinering och då orkar man inte med någonting annat. 
 
Jag ska fundera lite på vad jag har för mål för 2015! 
 
Jag avslutar i alla fall 2014 med ett rejält ryggskott och en sträckning i nacken och det känns ju sådär. 
Det känns på ett sätt som att kroppen borde tåla mer nu och 2 ridpass på 2 dagar borde fungera men jag tror at kylan tyvärr har spelat in. 
Första dagen på kursen hade vi minus 16 grader och då är man mer spänd och det gör att man skadar sig lättare, speciellt jag som redan är utsatt. 
 
Så jag hoppas att början på 2015 består av mindre smärta :) 
 
Ikväll kommer våra fina vänner från Skåne hit vilket ska bli jättemysigt, jag önskar bara att jag mådde bättre. 
Jag hoppas ni får en härlig kväll med massa god mat!
 
Håll tummarna för att Billy klarar av alla dumma smällare! <3 
 
All kärlek <3 
 
 
Min fina lilla familj <3 
 

Kommentera här: