En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kvar tills vi åker! 
På fredag lyfter planet mot Krabi i Thailand och jag kunde nog inte längta mer än vad jag gör :) 
 
Det ska bli så skönt att komma iväg, min kropp framförallt längtar väldigt mycket. 
 
Jag älskar verkligen att resa!
Från att man börjar fundera på vad man ska ha med sig till att man sitter där på planet, helst vill jag bara komma fram så fort som möjligt men jag hoppas på en trevlig flygning. 
 
Jag hoppas att jag ska orka ta mig iväg på några utflykter där så jag får uppleva lite. 
Att åka båt är ingen hit men jag vill gärna hyra fyrhjuling och åka runt, det vore roligt :) 
 
Om det sen slutar med att jag parkerar mig under ett parasoll varje dag så får det bli så, mitt största mål är ju bara att vila upp mig så jag kommer hem med massa ny energi! 
 
Att få åka till just Thailand känns väldigt spänande då jag inte varit där sen 2003. 
Då bodde vi på en liten ö som hette Koh Samet och den var jättefin men lite väl liten för min smak. 
 
Nu bor vi på ett större resort som har massa olika bekvämligheter och det passar mig bättre, jag är inget stort fan av en liten bungalow på stranden om jag ska vara ärlig...
Tur att vi är olika :) 
 
Snart blir det att åka till stallet för att ha filmkväll med de barnen som är hemma trots sportlov. 
Det har varit en otroligt lugn vecka men nästa vecka hoppas jag att många är tillbaka igen :) 
 
En fredagkväll i stallet är inte helt fel <3 
 
 
1 Sofia :

skriven

Åh Gud vilken fin bild!! Det är nog bland de finaste bilder jag sett på dig, om inte den finaste!

Svar: Åh tack så fint sagt av dig! Det är en av mina absoluta favoritbilder så det gör mig extra glad :)
Martina Lindell

Kommentera här: