Tjuvstartar julen

Hej fina ni! 
 
Ni som följt mig ett tag vet hur galen jag är i julpynt! :) 
Julen är magisk och jag är som ett litet barn den här tiden på året när det ska pyntas och fixas. 
 
I veckan hade jag turen att få med mig mamma till både Ikea och Rusta där det alltid brukar finnas massa roligt så det blev en del shopping inför julen. 
Så när jag kom hem så kunde jag självkart inte kunna låta bli att tjuvstarta lite så jag gjorde om lite hemma med mina älskade ljusfat samt rensade bland alla ljusstakar. 
 
Det känns jättebra att få lite saker gjort här hemma när jag har lite ork över :) 
 
Här får ni lite bilder:
 
 
Mina fynd! :) 
Jag blev nästan lite rädd för mig själv när jag såg hur mycket det var...
 
 
Mitt nya lilla ljusfat! 
 
 
Så piffade jag upp mina gamla ljusfat lite med små söta julkulor :) 
 
 

Kommentera här: