Roliga inköp från Indiska!

Hej fina ni! 
 
Som ni vet så har jag haft lite extra tid hemma nu när jag varit sjukskriven och jag blir lätt lite uttråkad så jag håller på att fixa lite här hemma för att det är roligt :) 
 
Nu gör jag ingen stor förändring men mina ljusfat och ljuslyktor går alltid att göra något roligt med! 
 
Jag var på Indiska i helgen och köpte lite smått och gott, de har så fina saker, älskar Indiska! <3 
Sen är det roligt att variera lite här hemma :) 
 
Här kommer lite bilder på det jag köpte: 
 
 
De här fick följa med hem! 
Den stora runda ljusstaken samt den lilla är från Indiska, den höga är från HM Home. 
 
 
Så hittade jag en fin ljusslinga på Indiska med fjärilar som jag tänkte att jag kunde hitta på något roligt med!
 
 
Så här blev det :) 
 
 
Här fick min andra lykta från Indiska stå :) 
 
 
Så här blev ljusfatet på matbordet!
 
 
Så här blev det i vardagsrummet! :) 
 

Kommentera här: