Jag och mina ljusfat!

Hej på er! 
 
Fredag idag, väldigt skönt antar jag att många av er tycker :) 
 
Jag är en riktig nörd när det kommer till ljus och ljusfat! 
Det har ni säkert observerat redan då det kommer en hel del bilder på det då och då, jag ändrar mig ganska ofta då jag gillar variation och då måste jag så klart fota och visa er :) 
 
Förra helgen var vi bland annat på Ikea och lite andra små inredningsbutiker, jag vill ha lite nytt när nya soffan kommer så det passade vi på att köpa. 
Sen kan jag så klart inte låta bli att handla lite smått och gott för att uppdatera mina ljusfat här hemma. 
 
Här får ni några bilder :) 
 
 
Lite dålig bild men bytte ut lampan här i köket, den var rosa innan och jag har tröttnat lite på den :) 
 
 
Så uppdaterade jag även mitt fina ljusfat från MIO lite :) 
 
1 Amie:

skriven

Fint

Svar: Tack så mycket! <3
Martina Lindell

Kommentera här: