På nyårsafton flyr vi!

Hej på er! 
 
Imorgon är det årets sista dag, sen är det nytt år! 
Jag kommer skriva lite mer senare om året som gått, det får bli ett eget inlägg. 
 
Jag har skrivit tidigare om hur mycket jag HATAR alla rakter som smälls kring jul och nyår. 
För att vara helt ärlig så orkar jag inte skriva massa om det för då blir jag på så dåligt humör men min åsikt är att man inte borde sälja raketer och smällare till privatpersoner och att man endast ska få smälla vid tolvslaget. 
 
Det är inta bara djuren som mår dåligt, det finns också många människor som är rädda för alla smällare och folk dör varje år på grund av de där idiotiska raketerna. 
 
Så nu är jag klar! 
Vi flyr i alla fall imorgon, mycket för Neos skull för att han är så fruktansvärt rädd men också för vår egen skull. 
Vi kände att vi ville hitta på något riktigt mysigt just eftersom nyår för oss alltid känns så överskattat. 
 
Så nu ska vi fira in det nya året på Häringe Slott där även hundar är välkomna, helt perfekt! :) 
Det ska bli så galet mysigt och det är förbud mot raketer! 
 
Vi börjar med afternoon-tea på eftermiddagen och sen äter vi en 5-rätters middag på kvällen. 
Det bjuds även på underhållning och vickning mm :) 
 
Idag fick jag också ett efterlängtat paket från Ellos med en klänning som jag ska ha på mig imorgon. 
Den är svart (som alla mina andra kläder) men fin tycker jag :) 
Ni får se bild sen! 
 
Vi hörs lite senare <3 
 
 
Gammal bild på mig och Elin på nyårsafton 2012 :) 
 
 
 

Kommentera här: